Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Ślepiec - Shinigami z tym atrybutem urodzili się całkowicie pozbawieni wzroku lub utracili go w trakcie życia. Poprzez intensywne treningi, taki Shinigami jest w stanie doskonale wykształcić swoje pozostałe zmysły, włączając w to Reikaku. Dzięki temu może funkcjonować na równi z Shinigami pełniącymi zdrowie wzroku. Jego wyjątkowym atutem jest znakomity słuch, pozwalający mu wyłapywać dźwięki w sposób wyjątkowo precyzyjny. To kompensuje brak wzroku w pewnym stopniu, choć Shinigami nadal pozostaje podatny na fałszywe dźwięki i intrygi przeciwników. Niestety, doskonały słuch nie idzie w parze z doskonałym refleksem, który Ślepiec musi rozwijać, aby doskonale wykorzystać swoje zdolności. Percepcja Ślepców została zwiększona o 20% (maksymalnie +50).
Wielkie Reiryoku - Osoba, która posiada tę zdolność, ma dostęp do ogromnych pokładów Reiryoku. Dzięki temu nie musi wyjątkowo precyzyjnie kontrolować swoich zasobów, a może po prostu ilością przewyższyć innych w wykonywaniu technik. Postać z wrodzonym Wielkim Reiryoku zaczyna grę z Reiryoku na poziomie 130% i Siłą Reiatsu na poziomie 5. Dodatkowo, osoba z tym atrybutem otrzymuje dodatkowe zasoby Reiryoku co 9 punktów wytrzymałości, zamiast co 10.
Berserker - To niebezpieczne umiejętności, pozwalające wojownikowi wprowadzić się w swego rodzaju szał. Wojownik może całkowicie oddać się potrzebie rozlewania krwi przeciwników, częściowo tracąc przy tym świadomość. Proces wejścia w ten stan jest znacznie prostszy, zwłaszcza gdy osoba jest ranna. Niemniej jednak, w trakcie szału nie jest w stanie używać żadnych technik opartych na Reiatsu.
Offline
Strony: 1